Asiakashankinnan valmennuksia, johtamista ja buukkausta tekevä Hahaa sai liiketoiminnalleen lentävän lähdön Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelun avulla!

Asiakashankinta

Hahaa Oy:n tarina alkoi yrittäjäkaksikko Aapo Herttelin ja Hanna Snickerin ajatuksesta: voisiko asiakashankintaa ja sen tasoa parantaa Suomessa valmentamalla alan ammattilaisia?

– Haluamme olla ajan hermolla, kun koulutamme asiakkaitamme. Paras tapa pysyä kiinni kehityksessä on tehdä buukkausta myös itse, Aapo Hertteli kertoo.

Asiakashankintaa modernisti

Hahaa Oy on valmentanut ja johtanut asiakashankinnan parissa työskenteleviä kahden vuoden ajan ja liiketoiminta kasvaa vauhdilla. Valmentamisen ja johtamisen lisäksi Hahaa tekee buukkausta.

Haluamme olla ajan hermolla, kun koulutamme asiakkaitamme. Paras tapa pysyä kiinni kehityksessä on tehdä buukkausta myös itse, Aapo Hertteli kertoo.

Hahaa aloitti yhteistyön Profinderin kanssa heti yrityksen alkutaipaleella. Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelu on käytössä sekä johtamisen työkaluna että päivittäisessä tekemisessä.

Tutustuimme Profinderiin yrityksen vahvan LinkedIn -viestinnän kautta ja oivalsimme, että B2B-kohderyhmäpalvelu on juuri se, mitä olemme etsineet.

Profinderin palvelu oli helppo ottaa käyttöön ja se on päivittynyt sitä mukaa, kun Hahaalle on tullut uusia tarpeita. Yhteistyötä oli helppo jatkaa ensimmäisen sopimuskauden jälkeen.

Olemme saaneet lisäominaisuuksia nopeasti niitä tarvitessamme. Profinderin palvelusta huokuu, että asiakas halutaan pitää tyytyväisenä ja ote on aktiivinen. Palvelu on myös pienelle yritykselle sopivasti hinnoiteltu ja konseptoitu, Hertteli sanoo.

Hitrate on parantunut ja aikaa säästyy rutkasti

Hahaa on hyötynyt konkreettisesti Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelusta kahdella tapaa: ajansäästönä ja laadun parantumisena. Aapo Hertteli sanoo, että ilman kohderyhmäpalvelua ammattimainen buukkaus ja sen johtaminen olisivat käytännössä mahdottomia.

Jos meillä ei olisi tätä palvelua, googlaisimme käytännössä käsin jonkun tietyn alan yrityksiä. Se ei olisi tehokasta työskentelyä. Laadukkaat listat ovat buukkitalolle elinehto.

Laadukkaat listat ovat varmistaneet myös sen, että Hahaan asiakkaiden ja oman buukkauksen hitrate on kasvanut merkittävästi.

Pystymme jalostamaan hyvillä toimialafilttereillä ja talousluvuilla osumaprosentteja paremmiksi. Samalla pystymme osoittamaan valmennuksissa ja johtamisessa työkalun avulla, miksi B2B-kohderyhmäpalvelua kannattaa käyttää ja mitä hyötyä siitä on.

Hahaan oma liikevaihto oli ensimmäisenä vuonna jo yli 100 000 euroa. Tällä hetkellä liikevaihto on hyvässä kasvussa.

Kyllä Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelulla on ollut iso rooli liiketoimintamme kehittymisessä. Se on säästänyt meiltä mittaamattoman paljon aikaa ja tuonut parempia tuloksia.

B2B-kohderyhmäpalvelu sopii kaikille soittotyötä tekeville

Aapo Hertteli suosittelee Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelua vilpittömästi kaikille soittotyötä tekeville yrityksille kokoon katsomatta.

Palvelu on hyödyllinen ja laadukas ja asiakkaasta pidetään todellakin huolta. Me haluamme kehittää ja kehittyä itse päivittäin. Jos arjessa on tullut mieleen jokin ajatus asiakaslistan terävöittämiseksi, Profinderin Seppo Hälikkä tarttuu asiaan heti ja ottaa sen omakseen ja saamme ratkaisut nopeasti. Arvostan tätä kovasti.

Herttelin mielestä Profinderin palvelu eroaa muista toimijoista edukseen varsinkin ajantasaisilla tiedoilla, jotka päivittyvät nopeasti. Myös käyttöliittymä on monipuolinen ja helppokäyttöinen.

Palvelu sopii ennen kaikkea yritykselle, jolla on käytössään analytiikka, mistä saa dataa konversioista. Hyödythän toki kasvavat, mitä aktiivisempi kontaktoija on. Jos ottaa kolme puhelua päivässä, sen ehtii tekemään manuaalisestikin. Mutta jos otat kolmekymmentä tai kolmesataa, palvelun hyödyt kasvavat.

Hahaa auttaa asiakkaittaan parantamaan asiakashankintaansa valmennuksilla ja asiakashankinnan johtamisella. Yritys tekee buukkausta myös itse.
Tutustu Hahaan toimintaan paremmin täältä: www.hahaa.fi

Tutustu B2B-kohderyhmäpalveluumme paremmin täältä: B2B-myynnin tehostaminen