Itsepalveluratkaisumme yhdistää sinut juuri oikeisiin kuluttajiin, muuttaen täydellisesti tavan, jolla tavoitat ja sitoutat kuluttajat tuotteisiinne. Jokainen kontakti on arvokas!
Onko yritykselläsi käytössä HubSpot? Lue lisää, niin tiedät miten vaivattomasti datan voi saada pysymään automaattisesti ajan tasalla. Lisäksi saatte parhaat liidit, sekä uudet yritykset luotua HubSpotiin – ilman manuaalista työtä.
Kuvitellaanpa hetki: Olet valmistautumassa tärkeään tapaamiseen. Tai videopalaveriin. Tai lähettämään tiimisi yökausia huolellisesti laatiman tarjouksen yrityksen päättäjälle
Alkaako kohta hektinen yritystietojen, päättäjäyhteystietojen tai yrityksen viimeaikaisten uutisten skannaaminen ja googlaaminen? Kun ei oikein viitsisi jäädä kiinni vanhentuneesta tiedosta, saati tietämättömyydestä.
Uuden HubSpot-integraatiomme ansiosta saa tuo stressin aiheuttaja jäädä nyt historiaan. Paras data, vieläkin parempi mieli.
HubSpot-integraatio pähkinänkuoressa:
- Kaksisuuntainen HubSpot-integraatio mahdollistaa reaaliaikaisen datan päivittämisen, mikä tehostaa CRM-järjestelmien käyttöä.
- Ajantasainen ja kattava tieto päättäjistä ja yrityksistä parantaa myynnin tarkkuutta sekä vähentää virheellisiä kontakteja.
- Helppo käyttöönotto tekee uudesta ratkaisusta nopean ja vaivattoman ottaa käyttöön.
- Kaikki toiminnot voi suorittaa poistumatta HubSpotin käyttöliittymästä
- Asiakaspalaute ja jatkuva kehitys varmistavat, että integraatio kehittyy vastaamaan asiakkaiden tarpeita.
Ajantasainen asiakasdata tuo varmuutta ja tulosta
Nyt kaikki ajantasainen data on suoraan HubSpotissa odottamassa sinua. Integraatio pitää tiedon tuoreena ja jatkuvasti päivittyvänä, joten ei tarvitse kiirehtiä tarkistamaan, ovatko tiedot oikeita ja ajantasaisia. Voit lähettää tarjouksen, kävellä tapaamiseen tai liittyä videoneuvotteluun tietäen, että sinulla on kaikki tuore ja tarpeellinen tieto näpeissäsi. Ei mustia aukkoja.
Kun CRM-järjestelmä toimii tehokkaasti ja sitä tuetaan oikeanlaisen ja ennen kaikkea – ajantasaisen – asiakasdatan avulla, muuttuu myyntiprosessi merkittävästi positiivisempaan suuntaan. Oikeiden päättäjien tavoittaminen oikeaan aikaan on avain menestykseen, ja tämä Profinderin HubSpot-integraatio mahdollistaa sen paremmin kuin mikään aiempi ratkaisu. Integraatio ei ole pelkkää teknisten järjestelmien yhdistämistä, vaan liiketoimintaprosessien kehittämistä ja uusien mahdollisuuksien luomista. Profinderin HubSpot-integraatio tekee juuri niin: Se lisää tehokkuutta ja sujuvuutta samalla, kun säästätte resursseja tärkeämpään tekemiseen.
Kaikki helposti samasta käyttöliittymästä
Mitä ajantasainen asiakasdata ja reaaliaikainen päivittäminen käytännössä tarkoittaa? Asiakkaalla on nyt mahdollisuus asettaa päivityssykli esimerkiksi viikoittain, ja myös yksittäisiä tietoja voidaan päivittää reaaliajassa. Tämä tarkoittaa, että myyjät voivat luottaa sataprosenttisesti siihen tietoon, joka heillä on käytössään. Se lisää kunnianhimoisten myyjien ammatillista itsevarmuutta, parantaa merkittävästi myyntiprosessin tehokkuutta ja vähentää hukattua aikaa. Mikä parasta, myyjien (eikä muidenkaan CRM-datan käyttäjien) ei tarvitse enää tarvitse poistua HubSpotin käyttöliittymästä, vaan kaikki toiminnot voi suorittaa suoraan sieltä käsin.
Tuttuun tapaan, tämä uusi HubSpot-integraatio mahdollistaa Profinderin laajojen ja kattavien yritys- ja päättäjätietojen tuomisen CRM-järjestelmään, jolloin asiakasta voidaan kontaktoida suoraan oikeiden henkilöiden kautta. Suomen paras data parantaa huomattavasti myynnin osumatarkkuutta ja vähentää virheellisiä kontakteja.
Asiakastarpeet ja käyttäjäkokemus kaiken keskiössä
Käyttöönotto on suunniteltu hyvin suoraviivaiseksi ja helpoksi. Se ei vaadi laajoja koulutusprojekteja tai erikoisosaamista, vaan asiakas voi ottaa uuden integraation käyttöön vaikka heti saman päivän aikana. Tässä integraatiossa on panostettu erinomaiseen käyttäjäkokemukseen enemmän kuin alalla on yleensä tapana – ja se näkyy aivan kaikessa. Tavoitteena on ollut tehdä uuden ratkaisun käytöstä niin houkuttelevan helppoa, että se halutaan ottaa hyötykäyttöön saman tien.
Miten käytännössä? Kaiken pohjana on asiakkaan liiketoiminnallisten tarpeiden ja prosessien ymmärtäminen. Ja ennen kaikkea käyttäjäkokemuksen merkityksen syväymmärrys. Monesti integraatioiden kohdalla keskitytään vain tekniseen toteutukseen, mutta me Profinderilla yhdessä kumppanimme Kaksio Labsin kanssa halusimme varmistaa, että käyttäjäkokemus on koko ajan keskiössä.
Haluamme tehdä Suomen parhaasta datasta vieläkin parempaa.
Käyttäjäkeskeisen suunnittelun myötä luotiin prototyyppi, joka testattiin oikeilla käyttäjillä. Tämä iteratiivinen prosessi, jossa käyttäjäpalautetta kerättiin ja integroitiin jatkuvasti kehitykseen, varmisti sen, että ratkaisu oli paitsi toimiva, myös miellyttävä käyttää. Näin voitiin varmistaa, että ratkaisu palveli loppukäyttäjien tarpeita mahdollisimman hyvin. Tämä vaihe oli erityisen tärkeä, sillä tavallisissa integraatiohankkeissa ei aina panosteta käyttäjäkokemuksen syvälliseen analyysiin.
HubSpot-integraation kehitysmahdollisuudet
Todellinen menestys mitataan aina asiakkaiden saamilla hyödyillä. Millaisia asiakkaidemme ensimmäiset kokemukset HubSpot-integraatiosta ovat olleet?
” Profinderin Hubspot integraatiosta hyötyy koko CRM käyttäjäkunta, kun kaikki Profinderin tarjoama yritystieto on jokaisen käyttäjän käden ulottuvilla. ”
– Herman Pyrhönen, Senior Sales Manager
Tämä projekti toimii esimerkkinä siitä, kuinka yhteistyö oikean kumppanin kanssa, selkeä visio ja asiakaskeskeinen lähestymistapa voivat tuottaa merkittäviä tuloksia. Profinderin HubSpot-integraatio on mainio esimerkki siitä, kuinka teknologia voi parantaa liiketoiminnan prosesseja ja tehdä myyjien työstä sujuvampaa ja tehokkaampaa. Tulevien kuukausien aikana keräämme käyttäjiltä arvokasta tietoa ja parannusehdotuksia, joiden avulla voimme kehittää integraatiota entisestään vastaamaan asiakkaidemme muuttuviin tarpeisiin.
Mitä tämä integraatio on opettanut meille?
Yksi tämän projektin keskeisistä menestystekijöistä oli selkeiden tavoitteiden asettaminen ja tiivis viestintä. Meillä oli selkeä visio siitä, mitä me haluamme asiakkaillemme mahdollistaa. Kaksio Labsillä oli mittavaa kokemusta aiemmista integraatioista ja kykyä tunnistaa ne tarpeet ja haasteet, joita uusi integraatio voisi ratkaista.
Profinder ja Kaksio Labs toimivat kuin yksi yksikkö, ja tiimiemme välillä oli hyvä, jatkuva dialogi. Tämä mahdollisti sen, että projekti eteni nopeasti – alle kolmessa kuukaudessa – ja se valmistui suunnitellussa aikataulussa.
Profinderin ja Kaksio Labsin toteuttama HubSpot- integraatio ei ole ainoastaan tekninen saavutus, vaan se asettaa uudet standardit sille, miten asiakastiedon hallintaa ja myyntiprosesseja voidaan kehittää entistä tehokkaammiksi. Tämä projekti osoittaa, kuinka tärkeää on ymmärtää asiakkaiden tarpeet ja mukauttaa tekniset ratkaisut vastaamaan niihin parhaalla mahdollisella tavalla. Se nostaa riman entistäkin korkeammalle.
Haluatko pitää asiakasdatasi automaattisesti ajan tasalla ja saada parhaat liidit ja uudet yritykset luotua kätevästi HubSpotiin? Ratkaisu on nyt lähempänä kuin koskaan.