Prospektointi Oikotie kasvuun prospektoinnin kautta B2B-myynti on muuttunut viime vuosina yhä dataohjatummaksi. Myynnin kasvu pitkässä juoksussa vaatii nykypäivänä tarkemman ymmärryksen omasta kohderyhmästä, nykyisistä... 25.3.2025
Kalenteri täyteen viidellä vinkillä B2B-myynti: Ajankäytön optimointi näkyy ensitapaamisten määrässä Menestyvä myyjä tietää, että kalenterin täyttäminen tehokkaasti on avain menestykseen. Mitä useampi relevantti tapaaminen, sitä paremmat mahdollisuudet... 6.3.2025
Ratkaisuja B2B-myynnin haasteisiin yritystietopalvelun avulla Uusia asiakkaita yritystiedolla Miten Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelu on auttanut videotuotantoyritystä Heimo Filmsia löytämään uusia yhteistyömahdollisuuksia? Haastattelimme Heimo Filmsin myyntijohtajaa Jani Bieckia, miten yritystietopalvelu tekee... 11.2.2025
Ottan HubSpot CRM-järjestelmää hallitaan ajantasaisella ja automatisoidulla Profinderin datalla Profinder integroituna HubSpotin CRM-järjestelmään tekee myynnin hallinnasta vähintäänkin järkevää. Ajantasainen data pitää inbound-liidien ylläpidon helppona, koska aikaa ei kulu manuaaliseen pävittämiseen. Lisäksi outbound-myynnin... 3.12.2024
Tehokkuutta B2B-myyntiin: Profinderin Dynaaminen numerohaku Markkinoiden dynamiikka vaatii yrityksiltä jatkuvaa innovatiivisuutta ja tehokkuutta toimintatavoissa. Tässä yhteydessä Profinderin ”Dynaaminen numerohaku” -palvelu on noussut arvokkaaksi välineeksi B2B-markkinoinnin ja -myynnin kentässä.... 13.3.2024