B2C-myynti

Oletko valmis kasvattamaan B2C-myyntiäsi?

VAHVISTA B2C-MYYNTIÄSI TARKALLA KOHDENNUKSELLA 

Itsepalveluratkaisumme yhdistää sinut juuri oikeisiin kuluttajiin, muuttaen täydellisesti tavan, jolla tavoitat ja sitoutat kuluttajat tuotteisiisi. Jokainen kontakti on arvokas! 

Profinderin laajaan kuluttajadataan pohjautuva B2C-kohderyhmäpalvelu syntyi markkinoiden tarpeesta tavoittaa tehokkaasti ja nopeasti juuri ne kuluttajat, jotka ovat potentiaalisimpia ostajia kullekin tuotteelle, tai palvelulle. 

Me haluamme mullistaa B2C-myyntisi älykkään ja innovatiivisen data-analytiikan avulla, tehden jokaisesta asiakaskontaktista mielekkään ja kannattavan. Me visioimme maailman, jossa yritykset ovat saumattomasti yhteydessä juuri oikeisiin kuluttaja-asiakkaisiin. 

Profinderin B2C-kohderyhmäpalvelu on helppokäyttöinen itsepalveluratkaisu, jossa käyttäjä luo ihanteellisia kuluttajakohderyhmiä haluamiensa kriteerien avulla. Palvelumme tarjoaa hakukriteereitä niin kovien faktojen, kuten tuloluokat, sukupuoli, ikä, asumismuoto, ym. lisäksi myös kuluttajien arvoihin pohjautuen. Arvodatamme perustuu laajoihin kuluttajatutkimuksiin ja niistä tehtyihin analyyseihin. 

Maksimoi MROI: Kohdista toimet oikeisiin kuluttajiin, maksimoi tulokset 

Myynnin huipputuloksen tavoittelussa avain parhaimman tuoton saamiseen sijoituksellesi on täsmällinen kohdistaminen. Keskittämällä ponnistelusi oikeisiin kuluttajiin et vain paranna kampanjoidesi tehokkuutta, vaan myös vähennät merkittävästi resurssien tuhlausta – varmistat, että jokainen käytetty euro on askeleen lähempänä strategisia tavoitteitasi. 

Tässä tavoitteessa onnistumisen ytimessä on monipuolisella datalla tehty kohdennus, jonka avulla voit tunnistaa henkilöt, jotka todennäköisimmin vastaavat viestiisi. Tässä ei ole kyse vain yleisön tavoittamisesta; kyse on yhteyden luomisesta juuri oikeaan yleisöön.  

Näin kohdistaminen oikeisiin kuluttajiin muuttaa markkinoinnin sijoitetun pääoman tuottoprosenttia: 

Parempaa sitoutumista 

Kun viestisi resonoi juuri oikean yleisön kanssa, sitoutuminen tarjoamaasi lisääntyy. Kohdistetut kampanjat varmistavat, että markkinointitoimenpiteesi tavoittavat henkilöt, jotka osoittavat kiinnostusta tarjontaasi kohtaan, mikä johtaa korkeampiin onnistumisprosentteihin, klikkeihin, sekä konversioihin. Kyse on merkityksellisten yhteyksien luomisesta, jotka aiheuttavat asiakkaassa toimintaa. 

Kustannustehokkuutta 

Yleiset markkinointimenetelmät hajottavat resursseja ja perustuvat toivoon saada potentiaalisten asiakkaiden huomion. Tarkka kohdistus kuitenkin ohjaa budjettisi tavoittamaan henkilöitä, joilla on eniten sitoutumista tarjoamaasi tuotetta tai palvelua kohtaan, joka alentaa kontaktikohtaista kustannusta ja maksimoi myyntiponnisteluidesi tuoton. 

Faktapohjaista tekemistä 

Kehittyneen analytiikan ja kuluttajatietojen hyödyntäminen muuttaa arvailun aidoksi strategiaksi. Ymmärrä ihanteellisen kuluttajasi demografiset tiedot, arvomaailmaa, sekä kulutusmieltymyksiä luodaksesi myyntikampanjoita, jotka osuvat joka kerta tavoitteeseen. Tämä tietoihin perustuva lähestymistapa varmistaa jatkuvan optimoinnin, mukautuen trendeihin ja oivalluksiin pitkäaikaisen menestyksesi takaamiseksi. 

Kestävää kasvua 

Vähentämällä hukattuja resursseja ja keskittymällä potentiaalisiin asiakkaisiin myyntiponnistelusi myötävaikuttavat suoraan kestävään liiketoiminnan kasvuun. Tehokas resurssien allokointi yhdistettynä strategiseen kohdistamiseen kasvattaa uskollista asiakaskuntaa ja houkuttelee uusia kuluttajia, jotka vastaavat brändisi arvoja ja tarjontaa. 

Hyödynnä Profinderin innovatiiviset B2C- ratkaisut ja kohdenna myyntisi parhaisiin kuluttaja-asiakkaisiin. Muuta markkinointistrategiasi hakuammunnasta tarkkuuslaukauksiin ja seuraa kuinka sijoitetun pääoman tuottoprosenttisi saavuttaa aivan uudet tasot. On aika tehdä jokaisesta markkinointieurosta tärkeä ja muodostaa yhteys kohderyhmääsi tavalla, joka on sekä mielekäs että mitattavissa.  

B2C-kohderyhmäpalvelun hyödyt

Jatkuvasti päivittyvä kurantti ja vastuullinen kuluttajadata

Jotta käytössäsi olisi aina tuoreimmat ja kurantit kuluttajatiedot, kohderyhmäpalvelumme data päivittyy kerran viikossa. Keräämme dataa vain luotettavista tietolähteistä ja noudatamme datan keruussa ja myynnissä tietoturvasäännöksiä ja vastuullisen datan periaatteita.

Sisältää lähes kaikki täysi-ikäiset asukkaat

Suomen 5,6 miljoonasta asukkaasta 3,9 miljoonaa löytyy Profinderin B2C-palvelusta. Palvelu sisältää kontaktien nimi- ja osoitetietojen ohella ajantasaiset puhelinnumerot.

Profinderillä on alan parhaat kohdennusmenetelmät

Profinderin B2C-kohderyhmäpalvelun avulla löydät yrityksellesi parhaat mahdolliset kohderyhmät helposti. Kiinnostavatko sinua ne, keillä on tietynlainen puhelinliittymä? Haluatko tarjota palveluitasi suomenkielisille suurperheille tai suurissa kaupungeissa asuville eläkeläisille? Nämä kaikki onnistuvat edullisimmallakin B2C-lisenssillä.

Voit päivittää ja rikastaa myös nykyiset asiakastietosi

Jos yritykselläsi on käytössä CRM, tiedät että asiakas- ja kontaktitietoja on tärkeä säännöllisesti päivittää. Puhelinnumerot, kodit ja asuinalueet vaihtuvat.

Ihmiset muuttavat yhteen, vaihtavat sukunimeään, saavat perheenlisäystä ja joskus eroavat.

Palvelusta löytyy avoin rajapinta sekä LeadDesk-integraatio.

LISÄPALVELUT

Asuinalueluokitus

Profinderin B2C-lisenssillä voit kohdentaa hakusi helposti haluamasi maakuntien, kaupunkien tai kuntien asukkaille.

Asuinalueluokitus tunnistaa yhdeksän erilaista asuinalueluokkaa,

Luokitus on tehty jakamalla kaikki Suomen asuinalueet 250×250 metrin ruutuihin, joille on arvioitu luokitus asuintyypin, ostovoiman ja muiden demografiatietojen perusteella.

Kantar Mind -kohdennus

Kantar Mind -kohdennuksen avulla voit poimia kohderyhmäsi ihmisten kiinnostuksen kohteiden ja kulutuskäyttäytymisen perusteella.

Kohdennusmenetelmä perustuu Suomen johtavan markkinatutkimusyrityksen Kantarin jatkuviin tutkimuksiin.

Kantar Mind -tietokanta kertoo, mitä harrastamme, mitä brändejä suosimme, mitä medioita käytämme, miten matkustamme ja miten kulutamme.

Tiedot on tiivistetty 250*250 metrin karttaruutuihin, jonka kautta kohdentaminen tapahtuu.

Kuluttajarikasteet

Tiedätkö asiakkaistasi tai prospekteistasi vain nimen, osoitteen ja puhelinnumeron? Niillä et pitkälle pötki. Rikastamalla asiakasrekisteriäsi ymmärrät paremmin asiakkaidesi taustat ja hoidat heitä paremmin.

Saat halutessasi meiltä CRM:ääsi lisätietoa kuluttaja-asiakkaittesi:
•asuinaluetyypeistä
•elämänvaiheesta
•työllisyydestä ja työttömyydestä
•tulotasosta
•sosioekonomisesta asemasta
•ikäluokista
•varallisuudesta

Varallisuusestimaatti

Kun tähtäimessäsi ovat vauraimmat suomalaiset, sinun ei kannata enää arvailla rikkaiden asuinseutuja tai kahlata läpi verokalentereita.

Profinder voi toimittaa sinulle käyttövalmiin kohderyhmän, joka sisältää varakkaimpien suomalaisten kontaktitietoja.

Profinderin varallisuusestimaattien laadinnassa käytetään apuna menestyvien yritysten omistajien, avainhenkilöiden, holding-yhtiöiden omistajien ja tiettyjen ammattiryhmien edustajien tausta- ja taloustietoja. Varallisuusestimaatti päivitetään viikoittain, joten se on aina ajan tasalla.

Kiinnostuitko?

Jätä yhteystietosi, niin me soitamme sinulle

Tutustu myös integraatio– ja rajapintaratkaisuihimme, jotta saat kohderyhmäpalvelusta suurimman hyödyn irti.