Rikasta – ja tiedät enemmän asiakkaistasi
Rikasteet synnyttävät sinulle tuottoa, kun ymmärrät asiakkaasi ja kohdennat entistä paremmin. Liiketoimintasi kiittää, kun ymmärrät asiakkaasi taustat. Kohdennat viestisi, palvelusi ja tuotekehityksesi entistä paremmin. Rikasteet synnyttävät sinulle tuottoa sekä B2B- että B2C-rekistereissä.
Kasvata asiakasymmärrystä
Rikasteet auttavat sinua
- ymmärtämään asiakkaiden ostokäyttäytymisen taustoja
- kohdentamaan markkinointia
- korjaamaan omia luuloja asiakas- tai jäsenkunnasta.
ja monesta muusta käyttäytymistä selittävistä taustoista.
Profinderin ylivertaisessa datassa kuluttajat tai yritykset eivät ole vain massaa. Rikastamme tietoa, jotta sinä voit tehdä tulosta.
Lähetät rekisterin palveluumme rikastettavaksi ja saat sen takaisin valitsemillasi rikasteilla täydennettynä. Tunnistat tausta, ymmärrät syvemmin, teet tulosta.
Yritysrikasteet
Yritysasiakkaittesi dataan rikasteet tuovat lisätietoa
- taloustilanteesta
- työntekijämääristä
- päättäjistä
- toimialaluokista
- sijainnista
- ajoneuvoista
eli kymmenistä eri seikoista.
Rikastettu tieto luo tulosta, sillä ymmärrät asiakkaasi paremmin. Rikasteet tekevät datastasi – aivan oikein – rikkaampaa, arvokkaampaa ja käyttökelpoisempaa.
Kuluttajarikasteet
Tiedätkö asiakkaastasi vain nimen? Tai osoitteen? Rikasteet ovat lisätietoja, jotka Profinder tuo asiakas-, jäsen- tai asukasdataasi. Ymmärrät asiakkaasi taustat ja menestyt paremmin heidän kanssaan.
Saat dataasi tuottavaa lisätietoa kuluttaja-asiakkaittesi
- asuinaluetyypeistä
- elinkaaren vaiheesta
- työllisyydestä ja työttömyydestä
- tulotasosta
- sosioekonomisesta asemasta
- ikäluokista
- varallisuudesta
ja monesta muusta käyttäytymistä selittävistä taustoista.
Profiiliraportointi
Tee asiakasprofiili ja näet tarkemmin. Rikasteet auttavat sinua ymmärtämään asiakaskuntaa profiiliraportoinnin avulla. Profiiliraportoinnissa saat kuvauksen siitä, millaisiin ryhmiin asiakkaasi jakaantuvat.
Asiakasprofiilissa verrataan asiakaskuntaasi usein koko Suomen tilanteeseen sekä verrataan uusia asiakkaita ja toisaalta passivoituneita asiakkaita koko asiakaskuntaan.
Profiiliraportointi on tehokas työkalu sekä uusasiakashankinnassa että asiakasymmärryksen kasvattamisessa.