TEKNOLOGIATIETO

Älyä myyntiin ja markkinointiin
teknologioilla kohdentamalla

Löydä uusia asiakkaita yritysten verkkosivustoilta löytyvien teknologioiden avulla. Teknologiatiedon avulla voit tutkia markkinatilannetta ja tiedät mahdollisuutesi jo ennen keskustelun avausta.

Teknologiatieto auttaa löytämään kohderyhmäsi.

Uutta: Kohdenna hakusi verkkoteknologiatiedoilla

Profinderin B2B-kohderyhmäpalveluun on avattu uusi ominaisuus, jossa voit käyttää yrityksen sivuilta saatuja teknologiatietoja kohdennuskriteereinä.

Palvelu sisältää seuraavia tietoja:

  • Yrityksen käytössä olevat teknologiat
  • Yrityksen arvioitu euromääräinen teknologiankulutus per kuukausi
  • Näkyvyys sosiaalisessa mediassa
  • Sivuston kieli

Teknologiatieto kuuluu B2B-kohderyhmäpalvelun Laajaan lisenssiin.

Teknologiatieto auttaa löytämään kohderyhmäsi.
Teknologiatieto Salesforce
Haluatko löytää yritykset, joilla on käytössä Salesforce?

Teknologiahaun avulla voit hakea esimerkiksi yritykset, joiden sivuilta löytyy Salesforcen tarjoama liitännäinen. Teknologiatieto antaa sinulle arvokasta tiedustelutietoa, jolla löydät tulevat asiakkaasi.

Teknologiatieto Verkkokauppa
Kiinnostavatko yritykset, jotka pyörittävät sivuillaan verkkokauppaa?

Meiltä saat kattavat tiedot Suomen yrityksistä, joilla on sivuillaan käytössä verkkokauppaan liittyvää teknologiaa. Saat myös yritykset, joilta verkkokauppa puuttuu. Nyt tiedät keneen olla yhteydessä!

Teknologiatieto Kuukausittainen kulutus
Tahdotko tietää, kenellä on varaa ostaa uutta teknologiaa?

Voit hakea yrityksiä verkkoteknologioiden arvioidun kuukausikustannuksen perusteella. Näin löydät yritykset ja päättäjät, jotka ovat valmiita maksamaan laadukkaista palveluistasi.

Kohdenna teknologiatiedolla.

Käytössäsi kattavat tiedot Suomen yritysten verkkosivuista

Teknologiatieto sopii erityisesti ohjelmistotaloille tai markkinointitoimistoille asiakaskunnan analysoimiseen ja kohderyhmien luontiin.
Kohdistamalla hakusi verkkoteknologioiden avulla ymmärrät paremmin mitä asiakkaasi tarvitsee ja pystyt kohdentamaan markkinointia tarkemmin.

Toimintaperiaate on yksinkertainen. Hakurobotti käy läpi yritysten verkkosivuja ja kirjaa ylös lähdekoodista kiinnostavia avainsanoja ja tunnistaa sivuilta löytyvät teknologiat. Näiden teknologioiden perusteella voimme esimerkiksi arvioida, paljonko yritys käyttää teknologioihin rahaa kuukaudessa tai onko sivusto saatavilla ruotsiksi.

Voit käyttää teknologiatietoja kohdennuksena ja löytää esimerkiksi yritykset, joiden sivut ovat tehty WordPress-alustalla.