B2B-myynnin perusta: kohderyhmän määrittely
B2B-myynnissä oikeiden asiakkaiden löytäminen ei ole arvailua – se on strategista tiedon hyödyntämistä.
Kokosimme jälleen ”30 kasvutähteä” -listan, joka auttaa sinua kohdistamaan B2B-myynnin yrityksiin, joilla on todellista kasvupotentiaalia.
Tietoon perustuva kohdentaminen varmistaa, että myynti suuntautuu oikeisiin yrityksiin. Monipuolisten suodatusmahdollisuuksien ansiosta voit valita juuri sinun tarpeisiisi sopivat kohderyhmät helposti ja tehokkaasti.
Lataa lista ja tutustu, miten Profinder auttaa sinua löytämään potentiaalisimmat asiakkaat vaivattomasti.
Miten top 30 kasvajien lista syntyi?
Top 30 kannattavaa kasvutähteä on seulottu Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelusta monipuolisia kriteerejä hyödyntäen. Datamme sisältää ylivoimaisen määrän kontakteja, joista sinunkin kohderyhmäsi muodostuu.
Lue, miten B2B-kohderyhmäpalvelu on tehostanut Ottan outbound-myyntiä.
Uusia asiakkaita yritystiedolla
Miten Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelu on auttanut videotuotantoyritystä Heimo Filmsia löytämään uusia yhteistyömahdollisuuksia? Lue tästä.
Mikä on Profinder?
Profinder tarjoaa selainpohjaisen B2B- ja B2C-kohderyhmäpalvelun, joka integroituu saumattomasti johtaviin asiakkuudenhallintajärjestelmiin, kuten Salesforceen, Dynamicsiin, HubSpotiin ja Pipedriveen. Palvelumme avulla yrityksesi tehostaa kontaktointia ja myynnin hallintaa hyödyntämällä tarkkoja asiakasanalyysejä ja monipuolisia profilointityökaluja, jotka auttavat ymmärtämään kohderyhmää paremmin.
Selainpohjainen palvelu sisältää laajat suorat kontaktitiedot ja helppokäyttöisen käyttöliittymän, joka mahdollistaa tehokkaan prospektoinnin ja kohdentamisen. Data päivittyy viikoittain, mikä varmistaa aina ajantasaisimmat ja tarkimmat tiedot potentiaalisista asiakkaista.