Kasvata kuluttajamyyntiä Profinderin B2C-kohderyhmäpalvelun avulla

Kasvata kuluttajamyyntiä Profinderin B2C-kohderyhmäpalvelun avulla

Nykypäivän nopeatempoisessa liiketoimintaympäristössä myyntiorganisaatiot kohtaavat lukuisia haasteita. Mistä löytyvät potentiaaliset asiakkaat? Kuinka heidät tunnistaa ja kohdentaa, miten kontaktoida ja mistä saada ajantasaisia puhelinnumeroita tai osoitteita? Näiden lisäksi ajantasaisten yhteystietojen ylläpitäminen, asiakkaiden tarpeiden ymmärtäminen sekä kilpailun edellä pysyminen digitaalisen transformaation aikakautena voivat aiheuttaa harmaita hiuksia.
Profinderin huippuluokan B2C-kohderyhmäpalvelu tarjoaa kattavia ratkaisuja, jotka auttavat yrityksiä vastaamaan näihin myynnin ja markkinoinnin haasteisiin. Hyödyntämällä monikanavaista, ajankohtaista ja Suomen kattavinta dataa, Profinder antaa yrityksille mahdollisuuden parantaa myynti- ja markkinointistrategioitaan, optimoida liidien luomista ja lisätä asiakkaiden tyytyväisyyttä.

Tehokkaampi myynti Profinderin avulla

Uusien kuluttaja-asiakkaiden tunnistaminen
Menestyvän liiketoimintastrategian kulmakivi on oikeiden asiakkaiden tunnistaminen ja kohdentaminen. Profinderin B2C-kohderyhmäpalvelusta voit hakea tuotteillesi ja palveluillesi helposti ihanteellisia kohderyhmiä alueen, kielen, talouden koon ja sukupuolen mukaan. Jos kaipaat tarkempia hakukriteereitä, kuten ikää, tulotietoja, koulutustasoa, elämänvaihetta, mielenkiinnon kohteita tai asuinalueluokitusta, saat niitä syventävällä lisenssillä.

Kohderyhmät käytännössä
Kun olet löytänyt sopivat kohderyhmät, voit ladata listat markkinoinnin ja myynnin käyttöön. Listat sisältävät henkilön etu- ja sukunimen, osoitteen ja ajantasaisen puhelinnumeron. Voit ajaa ne suoraan postitus- tai soittolistaksi, mikä säästää aikaa ja rahaa. Jos käytössäsi on LeadDesk, listat voi siirtää suoraan soittotyökaluun, mikä tehostaa myyntiä entisestään.

Auta asiakasta
Parhaimmillaan markkinointi ja myynti auttavat asiakasta tekemään päätöksiä ja valitsemaan tarpeisiinsa sopivimmat tuotteet ja palvelut. Tämä vaatii, että tunnet tarjoamasi ratkaisut, tunnistat todennäköisimmät ostopotentiaaliset kohderyhmät ja pystyt tavoittamaan sopivimmat kohderyhmät eri kanavissa tehokkaasti. Puhelin ja osoitteet ovat tehokkaita kanavia, jotka tavoittavat potentiaalisen asiakkaan henkilökohtaisesti.

Säästä aikaa ja rahaa
Profinderin kattava kuluttajadata mahdollistaa potentiaalisten asiakkaiden paikantamisen tehokkaasti ja tarkasti. Helppokäyttöisestä verkkopalvelusta löytyy 3,9 miljoonaa Suomen 5,6 miljoonasta asukkaasta, eli lähes koko aikuisväestö. B2C-kohderyhmäpalvelusta voit muutamalla klikkauksella kohdentaa ja tehdä valmiita listoja myynnille soitettavaksi.

Hallinnoi nykyasiakkaitasi
Profinderin palvelu helpottaa myös nykyasiakkaiden hallinnassa. Voit esimerkiksi tehdä poistolistan nykyisistä asiakkaistasi, päivittää ajantasaiset yhteystiedot tai rikastaa olemassa olevia asiakkuuksia avoimen rajapinnan kautta.

Tietoturva ja GDPR
Tietosuojamääräysten, kuten yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR), noudattaminen on ratkaisevan tärkeää. Profinder noudattaa vastuullisen datan periaatteita kerätessään ja myydessään dataa.

Tiivistetysti

Hyödynnä myynnin ja markkinoinnin tulevaisuus Profinderin avulla ja avaa yrityksesi koko myynti- ja markkinointipotentiaali.

Säästää aikaa ja rahaa: Löydä minuuteissa3,9 miljoonan Suomen asukasta ja heidän yhteystietonsa helppokäyttöisessä palvelussa.
Paranna kohdistusta: Hyödynnä tietoihin perustuvia kohdennuksia tunnistaaksesi potentiaalisimmat asiakaskunnat tuotteillesi tai palveluillesi.
Paranna liidien laatua: Keskity korkealaatuisiin liideihin, joilla on suurempi todennäköisyys muuttua asiakkaiksi.
Hallinnoi nykyasiakkaitasi: Poista nykyasiakkaasi helposti, päivitä olemassa oleva asiakasrekisterisi, integroi LeadDeskiin tai päivitä ja rikasta tietoa avoimen rajapinnan kautta asiakaspysyvyyden takaamiseksi.