Markkinointiin ja myyntiin kuuluu tänä päivänä paljon muutakin kuin mainosten tekoa ja julkaisua, myyntitapaamisia ja tilausten vastaanottamista. 

On verkkokauppojen perustamista ja kehittämistä, verkkosivujen päivittämistä ja ylläpitoa. On sisällöntuotantoa, digimarkkinointia ja lukuisissa somekanavissa vaikuttamista. On telemarkkinointia, sähköpostimarkkinointia, guerillamarkkinointia, kasvumarkkinointia ja vaikuttajamarkkinointia. On markkinoinnin automaatioita, webinaareja, suoramarkkinointia ja asiakaspalvelua chatissa tai puhelimitse.  On raporttien laatimista, asiakasrekisterin ylläpitoa, analytiikkaa, asiakastutkimusten tekoa ja paljon muuta.  

Harvalla yrityksellä tai järjestöllä on omasta takaa osaajia ja aikaa kaikkeen tähän.

LevelUp hoitaa asiakkaidensa markkinointia ja myyntiä

B2B-kohderyhmäpalveluiden ja CRM-integraation asiantuntijat | Salesforce, Dynamics, Hubspot, Pipedrive Integraatiot | Paranna Myyntiä ja Markkinointia |

LevelUp, markkinoinnin ja myynnin asiantuntijatalo, tarjoaa kokonaisvaltaista apua markkinoinnissa ja myynnissä. 

– Asiakas voi antaa meille hoidettavaksi mitä erilaisempia markkinoinnin ja myynnin tehtäviä. Meiltä löytyy aika ja osaaminen niin isoihin kuin pieniin projekteihin. Joillekin asiakkaille olemme rakentaneet nollasta massiivisia Woocommerce -verkkokauppoja ja joitakin olemme auttaneet yksittäisissä pikkuprojekteissa, LevelUp:in asiakkuusjohtaja Jarno Paananen kertoo.

Olemme Teams-palaverissa ja Jarno näyttää siemailevan samalla aamukahvaan. Paljastuu, että hän on paraikaa Espanjassa. Hänen vastuullaan on erityisesti nykyasiakkaiden hoito ja tänä päivänä markkinoinnin ja myynnin töistä suurimman osan töistä voi tehdä mistä vaan. 

– LevelUpin asiakassuhteet ovat yleensä pitkäaikaisia, mikä tehostaa yhteistyötä. Ideaalitilanteessa olemme asiakkaan ulkoistettu markkinointi- ja myyntiosasto tai osa sitä. Voimme hoitaa sillä saralla liki kaiken. Parhaimmillaan asiakasyritykselle itselleen jää lähinnä liiketoiminnan ja tuotteiden kehittäminen sekä talous- ja henkilöstöhallinto, Jarno sanoo.

Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelu auttavat LevelUpia ja sen asiakasyrityksiä

LevelUp on hyödyntänyt Profinderin B2B-kohderyhmäpalveluja jo vuosia sekä omassa asiakashankinnassaan että asiakkaidensa projekteissa. 

– Profinderin avulla saavutamme vähemmällä työllä enemmän. Tavallisesti profiloimme ensin yrityksen nykyisen asiakaskunnan Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelua käyttäen. Näin saamme selville ideaaliasiakkaan profiilin. Sen avulla voimme hakea Profinderin palvelusta samankaltaisia kohderyhmiä ja kohdentaa markkinoinnin ja myynnin heille. Tällä tavoin markkinointi ja myynti tehostuvat, hit rate nousee ja myynti kasvaa. Olemme saaneet näin loistavia tuloksia vaikkapa avustusjärjestöille tehtävässä varainhankinnassa, Jarno kertoo. 

Jarno kiittelee Profinderin B2B-kohderyhmäpalvelun datan laatua, järkevää hinnoittelua ja helppokäyttöisyyttä. Myös asiakaspalvelu pelaa hyvin.

– Olen tehnyt oman asiakasvastaavani Sepon kanssa töitä jo vuosia ja ongelmat muuttuvat oitis ratkaisuiksi. 

Jarno suosittelee Profinderin B2B- ja B2C-kohderyhmäpalveluita yrityksille ja yhteisöille, joilla on kohtuullisen suuret myyntitavoitteet ja jotka haluavat tehostaa uusasiakashankintaansa. 

– Se nyt vaan säästää aikaa ja energiaa sekä myyjältä että vastaanottajilta. Kun kohderyhmä on otollinen, vähemmällä työllä saa parempia tuloksia. 

LevelUp Oy on suomalainen asiantuntijayritys, joka auttaa asiakkaitaan modernin myynnin ja markkinoinnin moninaisissa tehtävissä. Yrityksessä työskentelee noin 50 markkinoinnin ja myynnin osaajaa ja sillä on toimistot Helsingissä ja Ylivieskassa. www.levelup.fi