Kova tulos tehdään pehmeällä kohdennuksella

Kukaan ei ole aiemmin päässyt näin lähelle suomalaisia. Profinderin kuluttajapalvelusta voit poimia kohderyhmiä 26 uuden kohdennusfiltterin avulla.

Astut palvelumme avulla aikaan, jossa et poimi pelkkiä ikäluokkia tai asuinalueita. Poimit sinun tuotteisiisi ja palveluihisi sopivia elämäntapoja. Tai poimit juuri tietynlaisten ajoneuvojen käyttäjiä. Poimit juuri oikeaa tuloluokkaa edustavia henkilöitä.

Sukella suomalaisten elämään Profinderin ja Postin rakentaman kokonaisuuden avulla. Uudet filtteröintimahdollisuudet takaavat markkinoiden kattavimmat ja tarkimmat segmentit juuri sinun tarpeisiisi.

Palvelusta löydät uusina muiden muassa seuraavat suomalaiset:

  • Suomen raharikkaan kulttuurieliitin
  • Vähäpäästöisellä autolla ajavat
  • Aktiiviset lapsiperheet
  • Vakuutusyhtiöuskolliset
  • Omistusasunnossa asuvan bilekansan

Sekä 144 muuta kohdennuskriteeriä!

Lupaamme, että uusilla kohdennuskriteereillä saat luotua sinulle parhaiten toimivia kohderyhmiä. Tehostat liiketoimintaa ja saat nopeammin tuloksia.

PAINA TÄSTÄ JA MYYJÄ KERTOO LISÄÄ

Kerromme mielellämme, miten toimialasi yritykset ovat hyödyntäneet uusia kohdennuskriteereitä.