Vastuullinen datan käyttö korostuu koronan jälkeen
4.2.2021

Vastuullinen datan käyttö korostuu koronan jälkeen

Korona-aika on muuttanut datan käyttöä kuluttajamarkkinoinnissa. Datapalveluihin erikoistuneen Profinderin toimitusjohtaja Ville Honkimäen mukaan kuluttajien suhde suoraan kontaktointiin esimerkiksi puhelimitse on muuttunut jopa positiivisemmaksi.

Valmistaudu tapaamiseen!
26.3.2019

Valmistaudu tapaamiseen!

Miten teet ensimmäisestä myyntitapaamisista tehokkaan ja mukavan kaikille osapuolille?

Mitä jos sinulla olisi vain kuumia liidejä?
20.11.2018

Mitä jos sinulla olisi vain kuumia liidejä?

Tässä blogissa näet esimerkkien kautta, miten eri toimialoilla voi generoida liidejä tehokkaasti.

Soittolistoja puhelinmyyntiin
11.10.2018

Soittolistoja puhelinmyyntiin

Puhelinmyynti on kustannustehokas tapa myydä tuotteita ja saada tunnettuutta. Mistä soittolistoja kannattaa ostaa ja mistä tunnistaa soittodatan laadun?

Kausiluonteisuus myynnissä – pysähtyykö Suomi kesällä?
9.8.2018

Kausiluonteisuus myynnissä – pysähtyykö Suomi kesällä?

Ah, Suomen kesä. Kannattaako silloinkin myydä, vaikka suurin osa firmojen päättäjistä kirmaa kesälaitumille?

GDPR – nyt iski paniikki!
23.4.2018

GDPR – nyt iski paniikki!

Karkota GDPR-mörkö ja lue blogistamme olennaisimmat B2B-puhelinmyyntiin liittyvät faktat.

Uusia segmentointitapoja
23.4.2018

Uusia segmentointitapoja

Esittelemme uusia tapoja löytää B2B-kohderyhmistä kiinnostavimmat liidit. Lue, miten tavoitat asiakkaat juuri oikealla hetkellä.

Kylmiä vai lämpimiä liidejä?
12.4.2018

Kylmiä vai lämpimiä liidejä?

Tässä kirjoituksessa vastaamme ikuisuuskysymykseen siitä, kannattaako telemarkkinointiyritysten käyttää kylmiä vai lämpimiä liidejä.