Tarinamme

Luomme laadukkaita ja tuloksellisia kohtaamisia ihmisten välille.
Tarjoamme ylivertaista dataa, myynnin ja markkinoinnin ymmärrystä sekä analytiikkaa.

Profinderin tarina – pienestä suureksi laadusta tinkimättä


Profinder on menestys. Kasvu ja menestys eivät synny tietenkään tyhjästä, vaan yrityksillä on historiansa. Profinderin – kaupparekisterinimeltään Leadventure Oy – historia alkaa Leaddesk oyj:stä . Ensin toimintamme erotettiin Leaddeskin tytäryhtiöksi, mikä tapahtui vuonna 2017. Oma yhtiö oli tarpeellinen ratkaisu, kun kontaktidatan liiketoiminta kasvoi voimakkaasti. Päätuotteena olivat kuluttajatiedot eli tele- ja osoitekontaktit.

Vastasimme jo silloin markkinoiden kysymykseen siitä, miten tavoitetaan henkilöt, joista voisi tulla meidän asiakkaidemme asiakkaita tai joille viestiminen olisi muuten tärkeää? Ratkaisu oli ja on edelleen laadukas, ajantasainen ja tarkkaan rajattu data.

Loppuvuonna 2019 erkanimme Leaddeskistä. Samaan aikaan toimintaan tuli mukaan pääomasijoitusyhtiö Juuri partners oy , joka toimii aktiivisena pääomistajana. Teimme merkittävän liikkeen, kun hankimme liiketoimintakaupalla Fonectan dataliiketoiminnan. Tuotekirjo kasvoi huimasti, ja yritys sai myös uusia työntekijöitä ja uutta osaamista. Yritystiedot tulivat mukaan valikoimaamme.

Dataahan maailmassa on pilvin pimein. Me päätimme keskittyä siihen, miten siitä tehdään helppokäyttöistä ja miten siitä kehitetään höydyllisintä asiakkaillemme. Tämä näkyy toiminnassamme muun muassa paljon kiitosta saaneina itsekäyttöliittyminä. Datamme toimii parhaiten SaaS-periaatteella.

Kun yritys, asiakaskunta ja sen tarjooma kehittyvät, on syytä tarkentaa brändiä. Siirryimme uuteen markkinointinimeen Profinder keväällä 2020. Ilmeemme ja uusi nimi otettiin hyvin vastaan.

Kasvu jatkuu, ja olemme viiden miljoonan liikevaihtoluokassa. Tavoitteena on tuplata Profinderin liikevaihto vuoteen 2024 mennessä. Ja tämähän ei tapahdu ilman asiakaskuntaa eikä henkilöstöä

Suomalaista dataa suomalaisista kuluttajista ja yrityksistä

Olemme Suomalaisen työn liiton jäseniä, ja Profinderin datapalveluille on myönnetty avainlipputunnus. Se kertoo, että tuottamamme, keräämämme ja jalostamamme data on suomalaista alkuperää ja teemme työmme Suomessa.

Jäsenyyden edellytyksenä on, että omistuspohja on suomalaista. Profinderin pääomistajat ovat kotimainen pääomasijoittaja Juuri partners sekä Profinderin toimiva johto. Erittäin kotimaista, kun pääkonttorimmekin on tukevasti Suomessa, eivätkä maksamamme verot kulkeudu muualle.

Avainlipputunnus näkyy tuotteissamme. Olemme ylpeitä suomalaisesta osaamisestamme.

Miksi valita Profinder?


Kehitymme yhdessä mainioiden asiakkaittemme kanssa. Kehitystyön ydintä ovat datatuotteet, monipuolinen analytiikka sekä loistava asiakaspalvelu.

Profinderin avulla:

  • Myyntisi tehostuu.
  • Viestintäsi on oikein kohdennettua.
  • Liidit ovat laadukkaita.
  • Käsityksesi toimintaympäristöstä on tarkka.

Teemme ihmisten välisestä kohtaamisesta laadukkaampaa ja tuloksellisempaa.

profinder-rekry-bw

Profinder lukuina


  • Ammattilaisina liki 40 työpaikastaan ylpeää profinderilaista.
  • Työntekijöiden NPS-luku on mukaan huimat 47! (lähde: Vakuutusyhtiö Elon tutkimus)
  • Vuonna 2021 liikevaihto oli 4 700 000 €.
  • Reilusti yli sata miljoonaa toimitettua kontaktia.
  • Noin 1000 asiakasta.